مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-15اجتماعي

رتبه بیستم متروی تهران بین 250 شهر دنیا


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران از نظر طول و تعداد ایستگاه ها رتبه بیستم را در میان 250 شهر جهان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم انعقاد تفاهم نامه واگذاری زمین دپوی خط 10 متروی تهران در منطقه 22 اظهار داشت: زمینی که امروز در قالب این تفاهم نامه برای افزایش طول خط 10 در نظر گرفته شده بیش از 28.

5 هکتار است و اقدامات لازم با همکاری قرارگاه خاتم، شهرداری منطقه 22 و شرکت متروی تهران انجام می شود.

وی گفت: این تفاهم نامه گام بزرگی در ایجاد زیرساخت های مؤثر برای حمل و نقل عمومی شهروندان محسوب می شود چرا که در برخی از خطوط علی رغم فعالیت آنها و بهره برداری از خطوط از آنجایی که به فکر مناسبی برای دپوی زمین نشده بود مشکلاتی داشتیم و باعث شده خدمات در خطوط آنطور که باید و شاید مطلوب نباشد و سرفاصله حرکت قطارها بیشتر شود.

شفیعی بیان داشت: از ارکان خطوط تعیین دپوی مناسب زمین است و اگر از ابتدای پروژه این مسئله در نظر گرفته شود اقدامات اجرایی مؤثرتر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  گفت: علی رغم تحریم ها و کینه توزی هایی که دشمنان برای کشور کرده اند شبکه متروی تهران از نظر طول ایستگاه و تعداد ایستگاه ها رتبه بیستم را بین 250 شهر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بیستم متروی تهران بین 250 شهر دنیا

رتبه بیستم متروی تهران بین 250 شهر دنیا