مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-15اجتماعي

افزایش طول خط 10 متروی تهران / مروارید شهر دارای ایستگاه مترو می شود


شهردار منطقه 22 تهران از افزایش طول خط 10 متروی تهران با انعقاد تفاهم نامه واگذاری زمین دپوی خط 10 در منطقه 22 خبر داد و گفت: مرواریدشهر دارای ایستگاه مترو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 تهران در مراسم انعقاد تفاهم نامه واگذاری زمین دپوی خط 10 متروی تهران در منطقه 22 اظهار داشت: کلنگ زنی خط 10 متروی تهران مدتی پیش آغاز شد و ان شاءالله خبرها و اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل در این منطقه از پایتخت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه وسعت منطقه 22 بیش از 5 هزار و 900 هکتار است، گفت: کمبودهایی در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی در این منطقه از تهران وجود دارد که در تلاش هستیم در راه اندازی مودهای حمل و نقلی مشکلات این بخش را کاهش دهیم.

شهردار منطقه 22 تهران ادامه داد: خط 10 متروی تهران به طول 34 کیلومتر از وردآورد غرب تهران به سمت شرق در منطقه 4 در نظر گرفته شده بود که با انعقاد تفاهم نامه امروز طول این خط افزایش و نهایی ترین نقطه آن برای ایستگاه مرواریدشهر در نظر گرفته شد.

  وی عنوان کرد: غربی ترین نقطه خط قرار بود وردآورد باشد ولی از آنجا که پیش بینی می شود مرواریدشهر تا سال 1405 بیش از 50 هزار خانوار را در خود جای دهد باید دسترسی به مترو برای این افراد در نظر گرفته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طول خط 10 متروی تهران / مروارید شهر دارای ایستگاه مترو می شود

افزایش طول خط 10 متروی تهران / مروارید شهر دارای ایستگاه مترو می شود