مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-15دانش

جزییات پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید واحدجوان، معاون علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: این دوره پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پنج رشته .

- دانشکده معارف دانشگاه تهران دانشجوی غیرایرانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402–1401 و نیمسال اول سال تحصیلی 1403–1402 می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید واحدجوان، معاون علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: این دوره پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پنج رشته مدرسی قرآن و متون اسلامی، مدرسی اخلاق اسلامی، مدرسی تاریخ و تمدن اسلامی، مدرسی مبانی نظری اسلام و مدرسی انقلاب اسلامی و مقطع کارشناسی ارشد رشته اندیشه سیاسی اسلام صورت می گیرد.

واحدجوان با اعلام اینکه آغاز کلاس های پذیرفته شدگان رشته مقطع های اعلامی، مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 1401 و نیمسال اول سال تحصیلی 1403 1402 خواهد بود، افزود: مهلت ثبت نام برای متقاضیان شروع تحصیل از نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 1401، تا پایان شهریور ماه 1401 و مهلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف دانشگاه تهران

جزییات پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف دانشگاه تهران