مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-15اقتصادي

تعادل در مهمترین متغیر بورس / رشد 46 درصدی صف های خرید و جمع آوری صف های فروش


در پایان معاملات امروز بازار سهام، همه صف های فروش بازار جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه این روزها میان رشد و افت در حال چرخیدن است و هیچ یک از فروشندگان و خریداران توانایی برتری بر دیگری را ندارند.

بازار با بی رمقی حرکت می کند و برخلاف رشد ارزش معاملات خرد در بازار، سهامداران همچنان محتاطانه به روند بورس نگاه می کنند.

به طور کلی، زمانی که فعالان بازار انتظار ریزش شدیدی را نداشته باشند، بازار می تواند خوش بینانه تر به کار خود ادامه دهد و در روزهای آینده می توان امیدوار به صعود بورس باشیم.

کاهش ریسک های سیاسی و اقتصادی می تواند شرایط بازار را بهتر کند و کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در صورتی که ثبات به بازار بازگردد و سهامداران خرد از هیجان دست بکشند، می توان به روزهای سبز آینده امیدوار بود.

در جریان معاملات روز دوشنبه، قیمت سهام اغلب نمادهای گروه های مخابرات، خودرو و ساخت قطعات و بانک ها و مؤسسات اعتباری رشد کرد و سبزترین گروه های بازار بودند.

* مهمترین مشکلات بازار سرمایه در شرایط فعلی رضا گلستانی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، می گوید: در شرایطی که فعالان بازار انتظار افت بیشتری را ندارد، تحریک تقاضا، اجرایی شدن بسته های حمایتی و تزریق نقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل در مهمترین متغیر بورس / رشد 46 درصدی صف های خرید و جمع آوری صف های فروش

تعادل در مهمترین متغیر بورس / رشد 46 درصدی صف های خرید و جمع آوری صف های فروش