مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-15سياسي

اختلاف نظر نمایندگان مجلس و ضرغامی بر سر چیست؟


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سؤالات نمایندگان مجلس به صفر رسیده و دیگری نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن مجلس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیدعزت الله ضرغامی پس از جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز برای پاسخ گویی به سوالات تخصصی نمایندگان محترم مهمان کمیسیون فرهنگی بودیم.

تمام نمایندگانی که طرح سوال کرده بودند، یا تقریبا قانع شدند یا زمان دیگری برای پاسخگویی تفصیلی مشخص شد و تقریبا سؤالات نمایندگان به صفر رسید و نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن نیست و البته این موضوع وظیفه من را سنگین تر می کند.

او با بیان این که ما در سال های گذشته در حوزه میراث فرهنگی گرفتار غفلت بودیم، افزود: کارهای زیادی که در این یک سال در حوزه زیرساخت ها انجام داده ایم، نیاز به زمان دارد تا اثرات خود را نشان دهد.

ضرغامی ادامه داد: امروز گزارش عملکرد یک ساله وزارتخانه را ارائه دادم و سعی کردم اقداماتم در راستای وعده هایی که در زمان رأی اعتماد داده بودم، توضیح دهم.

یکی از مهم ترین مشکلات ما در حوزه میراث فرهنگی، مسأله بافت ها و بناهای تاریخی است.

ضمن این که ارزش بناهای تاریخی بسیار بالاست و ما وظیفه داریم میراث فرهنگی را حفظ کنیم، اما متقابلا در حوزه تملک، باید پول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر نمایندگان مجلس و ضرغامی بر سر چیست؟

اختلاف نظر نمایندگان مجلس و ضرغامی بر سر چیست؟