مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-15سياسي

واکنش کرباسچی به بیانیه اخیر میرحسین موسوی


دبیرکل سابق حزب کارگزاران درباره ادعاهای اخیر میرحسین موسوی اظهار داشت: اینکه ما شائبه ای را درباره آینده حکومت مطرح کنیم و بعد بگوییم اگر نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح طلبان در سال 88 در فضای رسانه ای کشور خبرساز شد؛ متنی که در آن حملات تندی به جمهوری اسلامی و مدافعان حرم مبارز با داعش و تروریست های مسلح شده بود.

متن این یادداشت که گفته می شود مربوط به مقدمه کتاب بیانیه های وی در سال 88 به زبان عربی است، بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت.

بیانیه اخیر موسوی مرزبندی وی با تروریست هایی نظیر داعش را هم از بین برده است و حضور فداکارانه نیروهای ایران و حزب الله در سوریه علیه داعش را شوم و کجروی و جرائم ننگین خوانده است! و در بخش دیگری با ادبیات وقیحی یکی از شهدای بزرگ مدافع حرم را مذمت کرده است.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران در بخشی از گفت وگو با روزنامه هم میهن درباره ادعاهای اخیر موسوی درباره حضور نیروهای ایرانی در مبارزه با داعش در سوریه اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی در این قضیه (سوریه) ورود نمی کرد و نیروهای نظامی ایران به عنوان مستشار یا هر عنوان دیگری آنجا دخالت نمی کردند، آیا مساله سوریه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرباسچی به بیانیه اخیر میرحسین موسوی

واکنش کرباسچی به بیانیه اخیر میرحسین موسوی