مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-15بين الملل

تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اعدام وحشیانه محمد الشحام در شمال غرب قدس اشغالی، - سخنگوی حماس گفت: جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اعدام وحشیانه محمد الشحام در شمال غرب قدس اشغالی، نشان داد که تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد و ماهیت وحشی آن را ثابت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اعدام وحشیانه محمد الشحام در شمال غرب قدس اشغالی، نشان داد که تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد و ماهیت وحشی آن را ثابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعدام شهید محمد الشحام نقض آشکار تمام قوانین و موازین انسانی است و مطالبات مردم ما مبنی بر محاکمه سران صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی را تقویت می کند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: این جنایات علیه مردم فلسطین نه تنها مانع تشدید انقلاب سراسری مردم فلسطین علیه اشغالگری نمی شود، بلکه به نیرویی محرک برای افزایش مقاومت و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز دوشنبه به خانه محمد الشحام حمله کردند و به محض گشودن در از سوی این شهید با شلیک مستقیم و از فاصله نزدیک در مقابل دیدگان خانواده اش وی را به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد

تروریسم ریشه در سیاست رژیم صهیونیستی دارد