مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-15فرهنگي

داوران و اساتید سه رشته جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، داوران و اساتید جشنواره بیست و نهم در سه رشته کاریکاتور، - داوران و اساتید بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در سه رشته کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، داوران و اساتید جشنواره بیست و نهم در سه رشته کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری معرفی شدند.

بر این اساس، در رشته کاریکاتور، بهمن عبدی به عنوان استاد کارگاه و داور و جواد علیزاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

در رشته خوشنویسی، میرحیدر موسوی به عنوان استاد کارگاه و داور، علی اشرف صندوق آبادی و علی شیرازی نیز به عنوان داور حضور خواهند داشت.

همچنین در رشته نگارگری، صدیقه احمدی باصیری به عنوان استاد کارگاه و داور، عبدالله محرمی و رضا یساولی نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری محمد مهدی رحیمیان، در 11 رشته ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنرمحیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران و اساتید سه رشته جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند

داوران و اساتید سه رشته جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند