مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-15اقتصادي

امسال در بخش خانگی محدودیت برقی اعمال نشد/در بخش آب نیازمند حکمرانی موثر هستیم


وزیر نیرو با اشاره به آخرین وضعیت حد نصاب مصرف برق گفت: طی امسال حد نصاب مصرف برق برای چندمین بار تغییر کرد و بیشترین میزان آن 69 هزار و 278 مگاوات بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، علی اکبر محرابیان در نشست خبری با اهالی رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر در پیک مصرف برق هستیم، اظهار کرد: در سال گذشته حدود 15 هزار مگاوات ناترازی داشتیم که اگر اقدامی صورت نمی گرفت با رشد سالانه انرژی، این رقم ناترازی به 20 هزار مگاوات می رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بدون برق تصور زندگی سخت است، تابستان امسال را تابستانی گرم عنوان و اضافه کرد: متوسط دمای تابستان امسال 38 درجه سانتی گراد است که سال گذشته 1.

1 درجه کمتر از این مقدار بود.

این در حالی است که به ازای هر درجه افزایش دما 1500 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می شود.

محرابیان با تقدیر از عملکرد صنعت برق کشور گفت: امسال صنعت برق در دو جبهه تامین و توزیع برق کشور و اقدامات عملیاتی در مناطق سیل زده فعالیت داشت.

حدود 21 استان کشور امسال درگیر سیل شدند و تلاشگران صنعت برق همزمان مشغول تامین برق پایدار کشور و خدمات رسانی به مناطق سیل زده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در بخش خانگی محدودیت برقی اعمال نشد/در بخش آب نیازمند حکمرانی موثر هستیم

امسال در بخش خانگی محدودیت برقی اعمال نشد/در بخش آب نیازمند حکمرانی موثر هستیم