مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-15دانش

پناهی: جمهوری اسلامی آن طور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پناهی، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم افتتاحیه بیست سومین نشست سالیانه ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: - دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جمهوری اسلامی در 43 سال گذشته دستاورد های غرورآفرینی داشته؛ اما متاسفانه آنطور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند و به منصه ظهور برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پناهی، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم افتتاحیه بیست سومین نشست سالیانه ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیست و سومین نشست سالیانه این اتحادیه با شعار حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت برگزار می شود.

اهمیت نشست سالیانه زمانی مشخص می شود که با بازگشایی دانشگاه ها دانشجویان شرکت کننده در این نشست در مواجهه با التهابات و نبرد جریانات مختلف سیاسی، عقیدتی و گفتمان های فکری مختلف با ایجاد فضای گفتگو و به دور از هیجانات از دستاورد های نظام و جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم هر چه بهتر دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم برنامه های معرفتی، مهارتی و آموزشی مختلفی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهی: جمهوری اسلامی آن طور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند

پناهی: جمهوری اسلامی آن طور که باید نتوانسته عدالت را محقق کند