مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-15سياسي

مستندسازی صحیح تاریخ انقلاب مهمترین مأموریت مرکز اسناد است


امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت مستندسازی تاریخ انقلاب، گفت: امانتداری، پرهیز از حب و بغض ها و مستند سازی صحیح تدوین تاریخ انقلاب از وظایف مهم مرکز اسناد و کتابخانه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان با اشاره به نقش حائز اهمیت مرکز اسناد در حراست از تاریخ صحیح انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سرشار از وقایع و رویدادهای تاریخی است که باید بیش از پیش نگهداری و ترویج شود.

وی با اشاره به ضرورت مستندسازی تاریخ انقلاب، افزود: امانتداری، پرهیز از حب و بغض ها و مستند سازی صحیح تدوین تاریخ انقلاب از وظایف مهم مرکز اسناد و کتابخانه ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد پاسداری از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: تمام دستگاه های اجرایی، نظارتی و مدیریتی در قبال انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مسئولند و باید با تمام توان این مهم را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

 آیت الله ناصری امانتداری، مستندسازی و صحت سنجی و  پرهیز از هرگونه حب و بغض را به عنوان سه مولفه اصلی کار این سازمان در تاریخ نگاری عنوان و تصریح کرد: متاسفانه در طول تاریخ شاهد هستیم که انقلاب توسط بسیاری از جریانات سیاسی از جمله نهض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی صحیح تاریخ انقلاب مهمترین مأموریت مرکز اسناد است

مستندسازی صحیح تاریخ انقلاب مهمترین مأموریت مرکز اسناد است