مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-15سياسي

دولت سیزدهم با در نظر گرفتن منافع اقتصادی مردم مذاکره می کند


با دنیا رابطه، گفت و گو و مذاکره می کنیم اما زیر باز ظلم نمی رویم و تن به ذلت نمی دهیم، قرار نیست هر چه مذاکره کنندگان تحمیل کنند قبول کنیم چرا که از موضع قوت و قدرت و در نظر گرفتن منافع اقتصادی مردم مذاکره می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهید رضا طاهرخانی از شهدای رسانه استان قزوین که در شهرستان تاکستان برگزار شد، خبرنگاران را حقیقت نگار، واقع نگار و مایه روشنگری مردم و انجام نقد از سوی آنان را لازم ذکر و خاطرنشان کرد: اگر انتقاد از مسئولان از روی خیرخواهی و مشفقانه باشد و برای اغراض و اهداف مختلف نباشد نوعی امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شود چرا که هدف، به نوعی اصلاح جامعه و تشویق مسئولان برای انجام وظایف خود به نحو احسن است.

وی افزود: استان قزوین و شهرستان تاکستان افتخارات فراوانی دارند که با توجه به نزدیکی به هفته دولت باید به وجود شهید والامقام شهید رجایی اشاره کرد که اهل استان قزوین بود و با روحیه انقلابی گری و تعهد، معلم همگان شد و با افتخار اعلام می کرد که مقلد امام راحل است.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: عده ‎ای با تکبر و غرور در برابر امام می ایستادند اما شهید رجایی متواضعانه و فروتنانه به مقلد امام بودن افتخار می کرد و با مظلومیت به شهادت رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم با در نظر گرفتن منافع اقتصادی مردم مذاکره می کند

دولت سیزدهم با در نظر گرفتن منافع اقتصادی مردم مذاکره می کند