مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-15سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت های دانشگاه های قزوین برای حضور دانشجویان در مراسم اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد اربعین دانشگاهیان استان قزوین با حضور ابوذر محمدی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، سید علی قاسم زاده سرپرست دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) و روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان صبح .

- سرپرست دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) گفت: باید از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها برای حضور پرشور دانشجویان در این مراسم بزرگ معنوی استفاده کرد، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد اربعین دانشگاهیان استان قزوین با حضور ابوذر محمدی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، سید علی قاسم زاده سرپرست دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) و روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدی درجلسه ستاد اربعین دانشگاهیان استان قزوین، گفت: حماسه اربعین یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید با توجه به این جایگاه ارزشمند برای آن برنامه ریزی کرد و تسهیلات لازم را برای حضور پرشور دانشجویان استان قزوین در این رویداد بزرگ معنوی فراهم ساخت.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه گفت: باید از ظرفیت های موجود بخصوص فضای مجازی استفاده کرد تا جاماندگان از سفر اربعین نیز از فضای معنوی ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های دانشگاه های قزوین برای حضور دانشجویان در مراسم اربعین

لزوم استفاده از ظرفیت های دانشگاه های قزوین برای حضور دانشجویان در مراسم اربعین