مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-15دانش

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون


مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1401 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی  سراسری سال 1401 در تاریخ  18 مردادماه، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع داوطلبان این مرحله از پذیرش می رساند افرادی که تا تاریخ  23 مردادماه برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام ننموده اند، می توانند تا پایان روز یکشنبه مورخ  ششم شهریورماه  نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

  ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، میتوانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون