مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-15سياسي

جبهه مقاومت در حال گسترش است/ شکل گیری جبهه واحد علیه اسراییل


حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بزرگداشت روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصا سرداران این عرصه شهید همدانی و شهید سلیمانی که این روزها مورد و بغض و کینه جریان نفاق و فتنه داخلی قرار گرفتند و نیز شهدای عرصه مقاومت حزب الله را گرامی می داریم.

وی بیان کرد: آنچه این روزها از مقاومت می بینیم این است که خوشبختانه هر روز این جبهه تقویت و به دنبال گستره حیطه ماموریت خود است و از طرفی نیز محدودیت جهانی باشیم که اینها مقدمه ای برای ظهور ولیعصر(عج) خواهد بود.

فلاحی با بیان اینکه مقاومت منطقه ای در عرصه نظامی شکل گرفته و هر روز در حال توسعه است و پیروزی های پی در پی به دنبال داشته است عنوان کرد: باید جبهه مقاومت دیپلماسی اروپا و آمریکا را هم شکل دهیم چراکه رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت منطقه ای موفق نشده و هر روز نیز در حال اضمحلال و محدود شدن است اما در عرصه بین المللی هنوز در اروپا و آمریکا میدان داری می کند.

وی تصریح کرد: برای شکل گیری دیپلماسی مقاومت در اروپا و آمریکا باید آزادی خواهان آن منطقه و گروه های مردمی در عرصه دیپلماسی شکل گیرند تا رژیم صهیونیستی آنجا نیز منزوی شود و نتواند در تصمیم گیری های کشورهای غربی اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت در حال گسترش است/ شکل گیری جبهه واحد علیه اسراییل

جبهه مقاومت در حال گسترش است/ شکل گیری جبهه واحد علیه اسراییل