مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-15پزشكي

پاک کردن استخر ماهی و میگو به سبک بانوی بوشهری+ فیلم


نتیجه این تعامل نشان دهنده عمده مشکلات پرورش دهندگان در لارو سالم و باکیفیت، غذای آبزی، کیفیت آب، سطح اکسیژن رسانی و متعادل کردن میزان اسیدی بودن آب استخرها بود؛ بنده نیز با تکیه بر پیشینه کاری خود در آزمایشگاه و شناخت مواد شیمیایی بر آن شدم تا مشکل کیفیت آب و اکسیژن رسانی را برطرف سازم.

محصول اکسی میت شامل مجموعه ای از کانی ها و مواد شیمیایی بی خطر است که در طی چندین واکنش پیاپی و پلکانی، در ابتدا باعث ازبین بردن لجن های سیاه و میکروبی استخر می شود؛ در ادامه این فرایند کیفیت آب افزایش و شفاف تر می شود.

در انتهای فرایند نیز با تعدیل سطح PH یا مقدار اسید و بازی بودن آب، اکسیژن بیش تری در آب حل شده و تأمین اکسیژن موردنیاز آبزیان به خوبی صورت می گیرد.

اختراعی ارزشمند خانم مهندس با اشاره به رویکرد جدید صنعت پرورش میگو و تمایل آن به پرورش متراکم تر میگو در استخرها، گفت: افزایش تراکم آبزیان در آب، نیاز بیش تر اکسیژنی استخر پرورش میگو را به همراه دارد؛ همچنین مدیریت ناصحیح غذادهی در این نوع سیستم، افزایش پرتی غذا را سبب شده و مواد دفعی میگو نیز به دلیل وجود تراکم بالا به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

برآیند این موضوعات باعث برهم زدن کیفیت آب استخر پرورش آبزیان شده و بیماری های ثانویه از جمله آبشش زرد و آبشش سیاه را نیز همراه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک کردن استخر ماهی و میگو به سبک بانوی بوشهری+ فیلم

پاک کردن استخر ماهی و میگو به سبک بانوی بوشهری+ فیلم