مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-15سياسي

کتاب «اندیشه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی» منتشر شد


کتاب «اندیشه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی» در 584 صفحه و قیمت 175 هزار تومان توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر و روانه بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،کتاب اندیشه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی در 584 صفحه و قیمت 175 هزار تومان توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر و روانه بازار شده است.

این کتاب به بررسی اندیشه ها و آرای سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی می پردازد که در مسیر پیشرفت کشور در دوران بعد انقلاب، از دست اندرکاران اصلی سیاست های نظام به حساب می آید.

از آنجا که آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سالیان درازی در مسند مسئولیت های مهم تصمیم گیری و مدیریتی کشور قرار داشته و نقش ایشان در جریانات مختلف سیاسی تأثیرگذار بود، بحث و فحص در آراء و اندیشه های ایشان ضروری به نظر می رسد.

نویسنده این کتاب با توجه به نکات فوق و جستجو در آثار ایشان، از کلیشه های رایج و مشهورات درباره اندیشه سیاسی و آراء آیت الله هاشمی رفسنجانی عبور کرده و با ترسیم چارچوب اندیشه سیاسی وی و بحث در نسبت اندیشه و عملکرد وی با مبانی دینی نظام اسلامی، اثری به دور از اغراض سیاسی و درخور فهم و قضاوت همگان ارائه داده است.

فهم عملکرد دولتمردان و اندیشه سیاسی آنها ضرورت محسوب می شود چرا که با این کار می توانیم داوری درستی از فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اندیشه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی» منتشر شد

کتاب «اندیشه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی» منتشر شد