مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-15سياسي

محیط زیست: بی گناهی محیط بان نجفی در حال اثبات بود


همزمان با ارائه ی مستندات قانونی و شفاف سازی در مسیر ابهام زدایی از پرونده ی قضایی و در آستانه اثبات رسمی بی گناهی و در شرایطی که از اتهام قتل عمد تبرئه شده بود، - مظلومانه دست و پای دربند و بی دفاع، در برابر چشمان ده ها نفر، آماج تیر خشم گمراه ترین مردم قرار گرفت و به دیار باقی پر کشید.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست و فرمانده یگان حفاظت این سازمان با صدور پیام های جداگانه ای کشته شدن محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفتند و خواستار دستگیری سریع قاتل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت، متن پیام دکتر علی سلاجقه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ بار دیگر یکی از فرزندان برومند ایران اسلامی در راه حفاظت و حراست از محیط زیست و طبیعت این سرزمین پرافتخار، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبود شتافت.

محیطبان غیور برومند نجفی مظلومانه و دست و پای در بند، آماج تیرهای خشم و نفرتی قرار گرفت که عدالت و قانون را برنتافتند و گل وجودش را ناجوانمردانه پرپر ساختند.

سازمان حفاظت محیط زیست در دوسال گذشته تلاش بی وقفه ای برای کسب رضایت از شاکیان پرونده مرحوم نجفی و ابهام زدایی از این پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست: بی گناهی محیط بان نجفی در حال اثبات بود

محیط زیست: بی گناهی محیط بان نجفی در حال اثبات بود