مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-15سياسي

خبرنگاران حق طلبی و حق جویی را دنبال کنند


خبرنگاران حق طلبی و حق جویی را دنبال کنندنماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خبرنگاران باید حق جویی و حق طلبی را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگارانی که در عرصه اطلاع رسانی به شهادت رسیدند به ویژگی های خبرنگاران  اظهار کرد: خبرنگاران باید متعهد، با اخلاق باشند و صداقت را در حرفه خبرنگاری رعایت کنند، بطوریکه عدم صداقت بمعنای نگفتن واقعیت هاست.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید واقعیت های جامعه مانند تورم، گرانی و بیکاری و مشکلات کف خیابان را باید اطلاع رسانی کنند افزود: خبرنگاران در انتشار وقایع و اطلاع رسانی رویدادها باید دردها، نیازها و خواست های مردم را منعکس کنند.

وی یادآورشد: خبرنگاران ضمن بیان نگرانی ها و مشکلات مردم امیدواری به جامعه را تزریق کنند و موجبات تشویش افکار عمومی جامعه را فراهم نکنند.

پورذهبی مرز انتقاد، تحریف و تخریب را مشخص دانست و خواستار انتقاد سازنده و منصفانه و دلسوزانه رسانه های جمعی شد.

وی داشتن حریت و مهارت در حرفه خبرنگاری را ضروری  دانست و گفت: خبرنگاران در کنار طبع لطیف باید مهارت داشته باشند و با ایجاد جذابیت در گزارش و خبر به جریان سازی در رسانه کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران حق طلبی و حق جویی را دنبال کنند

خبرنگاران حق طلبی و حق جویی را دنبال کنند