مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-15سياسي

تولید، تامین و پخش 20 هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، از تولید، تامین و پخش بیش از20 هزار دقیقه برنامه از شبکه اشراق در طول دهه اول محرم امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید محسن لطیفی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به عزاداری مخلصانه و توام با بصیرت مردم ولایت مدار استان زنجان اظهار داشت: عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در تار و پود همه شیعیان طنیده شده ولی با توجه به عزاداری مخلصانه، بدور از خرافات و خالصانه مردم مومن استان زنجان که به حق پایتخت شور و شعور حسینی است، جلوه های بی بدیلی در عزاداری های این استان خلق و منعکس شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: با اشاره به برنامه ریزی مدون این مرکز برای پخش زنده عزاداری های نقاط مختلف استان و لزوم انعکاس عشق و ارادت عزاداران حسینی به ساحت ائمه اطهار، شهرهای مختلف و حتی روستاهای دور و نزدیک هم در قاب شبکه اشراق دیده شدند.

وی با قدردانی از خطبا، مادحان و هیئات مذهبی استان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تبیین فلسفه نهضت عاشورا در برگزاری مراسم عزاداری محرم، ادامه داد: در حوزه سیما، با برنامه ریزی صورت گرفته ائمه جمعه، واعظان و مادحان هیئات حسینی کل استان در رسانه استانی حضور پیدا کردند و در مجموع بیش از 10935 دقیقه برنامه از شبکه اشراق پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید، تامین و پخش 20 هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم

تولید، تامین و پخش 20 هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم