مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-15اقتصادي

تلاش سامسونگ برای فروش 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022


این رییس سامسونگ اعلام کرد که با اینکه انتظار می رود بازار اسمارتفون در جهان در سال جاری افت کند، ولی تقاضا برای اسمارتفون های رده ممتاز همچنان در بازارهای کشورهای پیشرفته در سطحی بالا باقی می ماند.

- این رییس سامسونگ اعلام کرد که با اینکه انتظار می رود بازار اسمارتفون در جهان در سال جاری افت کند، ولی تقاضا برای اسمارتفون های رده ممتاز همچنان در بازارهای کشورهای پیشرفته در سطحی بالا باقی می ماند.

رییس بخش موبایل در شرکت سامسونگ، پس از رونمایی از گوشی های جدید گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4، گفت که این شرکت قصد دارد امسال بیش از 10 میلیون دستگاه اسمارتفون تاشو بفروشد.

تی ام روه، در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های کره جنوبی پس از رویداد Unpacked سامسونگ، اعلام کرد که هدف این غول تکنولوژی کره جنوبی این است تا سال 2025 بیش از نیمی از اسمارتفون های تولیدی رده ممتاز آن از طبقه بندی تاشو باشند.

روه گفت که سامسونگ در ساخت گوشی های زد فولد 4 و زد فلیپ 4 بر کامل کردن فرمول گوشی های تاشو و افزایش کارایی آنها متمرکز بوده است.

برای مدل های 128 گیگابایتی، قیمت 990 دلاری برای زد فلیپ 4 و 1799 دلاری برای زد فولد 4 تعیین شده است، که، در مقایسه با گوشی های همین سری در سال گذشته، اولی کاهش یافته و دومی بدون تغییر مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سامسونگ برای فروش 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022

تلاش سامسونگ برای فروش 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022