مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-15اجتماعي

استاندار تهران: ظرفیت نگهداری 19 هزار معتاد متجاهر در استان تهران وجود دارد


19 هزار و 200 ظرفیت برای نگهداری معتادین در استان تهران ایجاد شده و اکنون 16 هزار و 300 معتاد متجاهر جمع آوری، پذیرش و در مراکز نگهداری می شوند و حدود 6 هزار ظرفیت جدید به زودی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن منصوری استاندار تهران در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه یکی از جلسات مهم و ثابت استانداری جلسات قرارگاه خدمات اجتماعی می باشد، اظهار کرد: این جلسه با حضور روسای دستگاه های مختلف برگزار و موضوعات مهم اجتماعی استان مطرح و تصمیم گیری می شود.

  وی با اشاره به موضوع ساماندهی معتادین متجاهر افزود: آمار دقیقی از معتادین متجاهر وجود ندارد، اما پیش بینی می شود که حدود 24 تا 25 هزار معتاد متجاهر در سطح استان تهران وجود داشته باشد که با پیگیری و جدیت دستگاه ها 19 هزار و 200 ظرفیت برای نگهداری معتادین ایجاد شده و اکنون 16 هزار و 300 معتاد متجاهر جمع آوری، پذیرش و در مراکز نگهداری می شوند.

  استاندار تهران عنوان کرد: 5 تا 6 هزار ظرفیت جدید به زودی ایجاد می شود تا به عدد نهایی 25 هزار نفر برسیم و در این زمینه دستگاه ها با جدیت کار را دنبال می کنند.

  منصوری سپس با اشاره به تمرکز خدمات رسانی بر مناطق خاص آسیب دیده استان تهران گفت: به دستگاه ها مأموریت داده شده تا تمرکز خدمات و خدمت رسانی در برخی مناطق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: ظرفیت نگهداری 19 هزار معتاد متجاهر در استان تهران وجود دارد

استاندار تهران: ظرفیت نگهداری 19 هزار معتاد متجاهر در استان تهران وجود دارد