مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-15سياسي

تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان انرژی اتمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه برگزاری نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران درباره همکاری های مشترک با سازمان انرژی اتمی، - یک صد و نود و ششمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران یکشنبه 23 مرداد ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه برگزاری نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران درباره همکاری های مشترک با سازمان انرژی اتمی، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای شرکت های محدودی است، اما در حال راه اندازی خانه صنایع خلاق و برج فناوری ایثارگران هستیم.

خوشبختانه اکنون تعداد زیادی از ایثارگران در حوزه های فناوری و علوم همراه با فنّاوری بالا، اقدامات و کار های ویژه ای انجام داده اند و شرکت های فوق العاده ای در این زمینه وجود دارد که از دانش فنی برخوردار هستند، اما درعین حال این شرکت ها نیاز به حمایت دارند.

معاون رییس جمهور اضافه کرد: با معاونت علمی ریاست جمهوری جلساتی برگزارشده و به چارچوب کلی دست یافته ایم که مقررشده تا تفاهم نامه ای با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان انرژی اتمی

تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان انرژی اتمی