مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-15سياسي

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، الله یار اسعدی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی در خصوص آخرین وضعیت خلیج گرگان، اظهار کرد: زمانی که پروژه را آغاز کردیم با سه گروه دلواپسان، منتقدان پروژه و مخالفان روبرو بودیم که با هر سه گروه نشست برگزار کرده و اهمیت احیای خلیج گرگان را تبیین کردیم.

وی ادامه داد: طی مطالعات انجام شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در سال 1393 زنگ خطر خشک شدن خلیج به تمام دستگاه های متولی ملی و استانی ابلاغ شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گلستان خاطرنشان کرد: در همان زمان متاسفانه محیط زیست بنا به دلایل مختلف کار را متوقف کرد که در همان مقطع نیز سازمان بنادر لزوم لایروبی کانال آشوراده را اعلام کرده بود.

اسعدی گفت: در نهایت در سال 1400 در چهارمین جلسه ملی ستاد تالاب های کشور که با ریاست معاون اول رییس جمهور، وزرا برگزار شد، پیشنهاد سازمان بنادر یعنی لایروبی کانال آشوراده تصویب و مجوز لایروبی تصویب و ابلاغ شد.

دستور میدانی و جهادی رییس جمهور برای احیاء خلیج گرگان وی افزود: آن زمان یک هزار میلیارد تومان بودجه برای لایروبی خلیج مصوب شد که متاسفانه تحقق نیافت تا آینکه در سفر رییس جمهور به گلستان در اسفندماه سال گذشته شخص رییس جمهور به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند

خون تازه در رگ های خلیج گرگان با دستور میدانی رییس جمهور/ لایروب ها فعلا شدند