مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-15اجتماعي

120 جهادگر البرزی در مسیر خدمت رسانی به روستاهای خلخال + تصاویر


بهنام نظری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از آغاز اردوی جهادی عهد خدمت دانشجویان این استان خبر داد و گفت: - 120 جهادگر البرزی در مسیر خدمت رسانی به روستاهای خلخال + تصاویر مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز از برگزاری اردوی جهاد عهد خدمت در مناطق محروم خلخال خبر داد و گفت: در کنار 120 نفر نیروی جهادی البرزی، مردم و اهالی روستا ها در ارائه خدمات در کنار ما هستند.

بهنام نظری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از آغاز اردوی جهادی عهد خدمت دانشجویان این استان خبر داد و گفت: 120 دانشجو از هفت دانشگاه استان البرز به این اردوی جهادی اعزام شده اند.

نظری بیان کرد: دانشجویان دانشگاه های آزاد، علوم پزشکی، پیام نور، علمی و کاربردی، فرهنگیان و فنی البرز و دانشگاه خوارزمی در این اردو شرکت دارند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه این اردو در روستا های محروم منطقه خلخال برگزار می شود، ادامه داد: در این اردوی جهادی تقریبا در 15 رشته به مردم خدمت رسانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه 6 پروژه عمرانی به همت جهادگران در حال اجرا است، گفت: مرمت و تکمیل خانه محرومان، رنگ آمیزی و نقاشی مدرسه، مرمت و بازسازی امامزاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 جهادگر البرزی در مسیر خدمت رسانی به روستاهای خلخال + تصاویر

120 جهادگر البرزی در مسیر خدمت رسانی به روستاهای خلخال + تصاویر