مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-15بين الملل

یک جوان فلسطینی در قدس به شهادت رسید/ ادامه سریال تخریب منازل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الشحام جوان فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، - منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الشحام جوان فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

بازداشت های گسترده در کرانه باختری و قدسنظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی طی عملیات بازداشت گسترده، تعدادی از فعالان و اسرای آزاد شده حماس را دستگیر کردند.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه عملیات بازداشت گسترده ای را در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند که طی آن تعدادی از اسرای آزاد شده و فعالان حماس دستگیر شدند.

تاکنون هویت 21 نفر از بازداشت شدگان مشخص شده است.

سریال تخریب منازل ادامه داردرژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه ساکنان شهر قدس، خانه یک شهروند فلسطینی دیگر را در محله باب حطه در بخش قدیمی این شهر تخریب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جوان فلسطینی در قدس به شهادت رسید/ ادامه سریال تخریب منازل

یک جوان فلسطینی در قدس به شهادت رسید/ ادامه سریال تخریب منازل