مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-15سياسي

برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره «یاوران ولایت» با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان در حال برگزاری است.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از یاسوج، سروان سعادت صالحی نیا  اظهار کرد: مراسم افتتاح دوره یاوران ولایت توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزری با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، جانشین سپاه فتح سردار مثنویی، کمیته امداد و برخی از مسوولان شهرستانی برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره یاوران ولایت با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان از 18 مرداد ماه به مدت 10 روز در اردوگاه امام حسین (ع) منطقه دهنوی شهر یاسوج در حال برگزاری است.

صالحی نیا با اشاره به اینکه در این دوره 400 نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی حضور دارند، عنوان کرد: این تعداد از بین 2 هزار دانش آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی  و مصاحبه قرار گرفتند انتخاب شده اند.

این مسؤول با بیان این که در این دوره برنامه های متنوع و جذابی برای دانش آموزان پیش بینی شده تصریح کرد: در طول این دوره آموزش های مختلفی از جمله مباحث تشکلاتی، مبانی تشکلاتی، و کارهای دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن بیان برای دانش آموزان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد