مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-15ورزشي

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور از 29 مرداد در اصفهان


دبیر اجرایی سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور گفت: این المپیاد از تاریخ 29 مرداد تا 6 شهریور ماه با حضور دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه صنعتی و اصفهان برگزار می شود.

- مهدی کارگرفرد، دبیر اجرایی سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه این دوره المپیاد از تاریخ 29 مرداد تا 6 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی و اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: تمام کمیته ها و مسائل سخت افزاری و نرم افزاری مهیا است.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد در هفت رشته برگزار می شود، ادامه داد: والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج و شنا هفت رشته ای است که دختران و پسران دانشجو در آن ها به رقابت می پردازند.

کارگرفرد در خصوص محل برگزاری و تعداد شرکت کنندگان سومین دوره این المپیاد گفت: مسابقات دختران در دانشگاه اصفهان و پسران نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد، همچنین پیش بینی می کنیم حدود 800 نفر از دختران و هزار نفر از پسران در این دوره از المپیاد شرکت کنند، سامانه تا 27 مرداد ماه برای ثبت نام باز است.

دبیر اجرایی سومین المپیاد دانشجویان شاهد وایثارگر با اشاره به تاریخ برگزاری افتتاحیه المپیاد تصریح کرد: 30 مرداد ماه از ساعت 3 و نیم بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور از 29 مرداد در اصفهان

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور از 29 مرداد در اصفهان