مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 06:572022-08-15اقتصادي

اجرای خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تسهیل سفرهای اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، اقدامات انجام شده و برنامه های هدف برای تسهیل سفرهای اربعین را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهرداد جهانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه های استان در سفرهای ایام و ایمن سازی تقاطع های همسطح از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران توسط راهداران سطح استان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک پیش بینی شده در شبکه راه های استان در ایام پیک سفرهای اربعین، اقدامات راهداری نهایتاً تا بیستم شهریور ماه تداوم خواهد داشت تا تداخلی در ترافیک راه ها ایجاد نشود.

به گفته وی بمنظور برنامه ریزی دقیق برای اجرای طرح های مورد نظر در این ایام، محورهای آزادراهی ساوه - همدان ، ساوه - تهران و ساوه - سلفچگان و محورهای اراک - سلفچگان ، اراک - توره - بروجرد و اراک - توره - ملایر بعنوان مسیرهای درجه اول و محورهای قدیم ساوه - تهران و ساوه - همدان و محور دلیجان - محلات - خمین - الیگودرز بعنوان مسیرهای درجه دوم سفرهای اربعین تعیین شده است که همگی منتهی به مرز مهران می باشند.

جهانی یکی دیگر از مهم ترین و شاخص ترین اقدامات پیش بینی شده را اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن عنوان کرد و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تسهیل سفرهای اربعین

اجرای خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تسهیل سفرهای اربعین