مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 00:222022-08-14سياسي

تفاوت فرهنگی میان دانشجویان بومی و غیربومی مشکل ساز شده است


رییس دانشگاه قم با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان اتباع در قم، گفت: باتوجه به تفاوت های فرهنگی که میان دانشجویان اتباع و بومی وجود دارد قانون به ما این اجازه را می دهد که نیمی از سال تحصیلی را حضوری و نیمی را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عسگر دیرباز شب گذشته در جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشگاه ها که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه مفید همراهی بسیار مطلوبی با دیگر دانشگاه ها دارد، اظهار کرد: خیرین با دانشگاه ها ارتباط مطلوبی دارند و همچنان به دنبال افزایش مشارکت ها هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و استانداری می توانند در راستای انتخاب زمین مناسب برای خوابگاه های دانشجویان همکاری داشته باشند، عنوان کرد: قطعا بحث موقعیت جغرافیایی خوابگاه اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

رییس دانشگاه قم با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان اتباع در قم، مطرح کرد: باتوجه به تفاوت های فرهنگی که میان دانشجویان اتباع و بومی وجود دارد قانون به ما این اجازه را می دهد که نیمی از سال تحصیلی را حضوری و نیمی را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فرهنگی میان دانشجویان بومی و غیربومی مشکل ساز شده است

تفاوت فرهنگی میان دانشجویان بومی و غیربومی مشکل ساز شده است