مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-14اقتصادي

آغاز به کار گشت تلفیقی بازرسی از مشاورین املاک و خودرو اردبیل


معاون دادگستری کل استان اردبیل گفت: گشت های تلفیقی جهت ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل، راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، جلال آفاقی اظهار کرد: در دیدار جداگانه با روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه های مشاوران املاک و خودرو اردبیل، اقدامات کارشناسی قبلی و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل بررسی شد و گشت های تلفیقی در این خصوص راه اندازی خواهد شد که پلمب اماکن فاقد پروانه از جمله ماموریت ها است.

وی افزود: پرونده های قابل توجهی درخصوص معاملات خودرو و ملک در دادگاه های اردبیل وجود دارد که نحوه عملکرد مشاوران و اتحادیه ها می تواند در پیشگیری از تشکیل پرونده ها و حل و فصل اختلافات مردم موثر باشد.

معاون دادگستری کل استان اردبیل تصریح کرد: موضوع پیش فروش ساختمان نیز از جمله معضلاتی است که حجم قابل توجهی از دعاوی را به خود اختصاص داده است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در استان در جهت اجرای قانون پیش فروش ساختمان و یادآوری جرم تلقی شدن عدم ثبت قرارداد در دفاتر اسناد رسمی، از برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی دراین خصوص خبر داد و تصریح کرد: در بحث پیش فروش املاک برابر قانون، مشاوران املاک در حد صدور معرفی نامه به دفاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گشت تلفیقی بازرسی از مشاورین املاک و خودرو اردبیل

آغاز به کار گشت تلفیقی بازرسی از مشاورین املاک و خودرو اردبیل