مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-14بين الملل

آمریکا: روس ها در ایران برای استفاده از پهپادهای خریداری شده آموزش دیده اند


مقامات آمریکایی ماه گذشته مدعی شدند که واشنگتن اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ایران در حال آماده شدن برای ارسال صدها پهپاد به روسیه است، - مقامات آمریکایی ماه گذشته مدعی شدند که واشنگتن اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ایران در حال آماده شدن برای ارسال صدها پهپاد به روسیه است، از جمله برخی از آنها قابلیت تسلیحات دارند و مقامات روسی برای مشاهده هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمله (پهپاد) از ایران بازدید کرده اند.

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از مقامات واشنگتن ادعا نوشت که مقامات روسی در ایران به عنوان بخشی از قرارداد هواپیماهای بدون سرنشین، آموزش دیده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین به نقل از وب سایت این روزنامه وابسته به سعودی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرده است که مقامات روسی در هفته های اخیر به عنوان بخشی از توافقنامه انتقال هواپیماهای بدون سرنشین بین دو کشور در ایران آموزش دیده اند.

  مقامات آمریکایی ماه گذشته مدعی شدند که واشنگتن اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ایران در حال آماده شدن برای ارسال صدها پهپاد به روسیه است، از جمله برخی از آنها قابلیت تسلیحات دارند و مقامات روسی برای مشاهده هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمله (پهپاد) از ایران بازدید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: روس ها در ایران برای استفاده از پهپادهای خریداری شده آموزش دیده اند

آمریکا: روس ها در ایران برای استفاده از پهپادهای خریداری شده آموزش دیده اند