مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-14سياسي

66 درصد مصوبات سفر رییس جمهوری در استان محقق شده است


استاندار ایلام با بیان اینکه 66 درصد مصوبات سفر رییس جمهوری در استان محقق شده است، گفت: تلاش داریم مصوبات رییس جمهوری به صورت کامل محقق شود.

- ‍ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با عسگری معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه طی هشت ماه اخیر جهش همه جانبه ای در سطح استان در حوزه اربعین ایجاد شده است، اضافه کرد: ظرف 8 ماه 20 کیلومتر مسیر ( ایلام - مهران ) چهار خطه شده است.

وی با بیان اینکه نگاه مدیران برای برگزاری باشکوه اربعین جهادی است، گفت: تونل شماره یک و دوم ( مسیر ایلام - مهران ) تا اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار ایلام گفت: لایه دوم آسفالت 20 کیلومتر مسیر ( ایلام - مهران) انجام شده و اقدامات زیرساختی قابل توجه ای در پایانه مرزی مهران نیز صورت شده است.

بهرام نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تامین آب در حوزه اربعین، گفت: 300 هزار بطری آب روزانه برای زائران در اربعین فراهم شده است.

وی با اشاره به تامین برق و آب در پایانه مرزی مهران گفت: پروژه برق 30 مگاواتی نیز برای تامین برق پایانه در مهران به بهره برداری رسیده و بحث روشنایی پارکینگ در دستور کار قرار گرفته و روزانه برای 300 هزار نفر آب تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد مصوبات سفر رییس جمهوری در استان محقق شده است

66 درصد مصوبات سفر رییس جمهوری در استان محقق شده است