مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 19:522022-08-14سياسي

نشست مشترک دولت و مجلس/ گزارش مخبر از اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته


معاون اول رییس جمهور در نشست مشترک هیئت رییسه و رؤسای کمیسیون های مجلس با رییس جمهور و اعضای هیئت دولت گزارشی از اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته توسط دولت سیزدهم ارائه کرد.

- احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست مشترک هیئت رییسه و رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رییس جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: در این جلسه معاون اول رییس جمهور گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم در یک سال گذشته ارائه کرد.

وی افزود: آقای مخبر با ارائه آمار و اطلاعات به مقایسه وضعیت کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون به ویژه در حوزه های معیشت، بهداشت و مسکن پرداخت.

عضو هیئت رییسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان مجلس و دولت، دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کردند که عمده مسائل مطرح شده در صحبت های سخنرانان جلسه عمدتاً حول محور مسکن، معیشت و بازار سرمایه بود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: نشست مشترک هیئت رییسه و رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رییس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم از ساعت 18 امروز آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک دولت و مجلس/ گزارش مخبر از اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته

نشست مشترک دولت و مجلس/ گزارش مخبر از اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته