مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-14سياسي

جلوی سد معبر در گنجنامه و سرگذر گرفته شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با انتقاد از وضعیت نابسامان مناطق گنج نامه و سرگذر، گفت: اجرای ساماندهی سد معابر باید مستمر بوده و شهرداری بر ادامه آن نظارت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا اظهار کرد: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری گنج نامه و نیز محوطه سرگذر باید در راستای رفع مشکلات این مناطق به صورت جدی وارد شد.

وی با اشاره به فعالیت دستفروشان و بساط گستران در گنج نامه و سرگذر، گفت: زحمات شهرداری در رفع سد معبر قابل تقدیر است اما مدیریت شهری باید در این زمینه دقت بیشتری داشته و اقدامات صورت گرفته را ناتمام نگذارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وجود دست فروشان ناهمگون در مسیر گردشگری گنج نامه و محوطه سرگذر، این مناطق را نازیبا کرده است افزود: معابر جزو اموال عمومی شهری بوده و تعرض به حریم شهری نقض حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به اینکه بلال فروشی، فروش شور و ترشیجات غیربهداشتی، عرضه بدلیجات و قلیان در مناطق گردشگری به صورت کاملاً نامتعارف و غیربهداشتی موجب نارضایتی مردم و گردشگران شده است، اضافه کرد: رفع سد معابر از مطالبات مردم است و در راستای حل این معضل باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی سد معبر در گنجنامه و سرگذر گرفته شود

جلوی سد معبر در گنجنامه و سرگذر گرفته شود