مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 18:472022-08-14سياسي

«پژوهشگری» شغل شد


حتی اگر شخص استخدام جایی هم نباشد، در دوره ای که روی پروژه ای علمی کار پژوهشی می کند و کارفرمایی دارد و حقوق دریافت می کند، شاغل محسوب می شود یعنی بیمه دارد و تمام مسائل قانونی هم برایش اعمال می شود و دوران تحقیق، - جزو سوابق کاری او حساب می شود.

معاون پژوهشی و علمی وزارت علوم گفت: نگهداشت نخبگان و مهاجرت معکوس، طرح پژوهشگرِ مستقل و اشتغال محققان و راه اندازی شبکه ملی آزمایشگاهی از جمله مصوبات نشست شورای عالی عتف با حضور رییس جمهور بود.

پیمان صالحی معاون پژوهشی و علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی در رابطه با برگزاری نشست شورای عالی علوم و تحقیقات با حضور رییس جمهور پس از 11 سال و آخرین تصمیمات و مذاکرات صورت گرفته در این جلسه توضیح داد: شورای عتف همواره تشکیل می شده و در سال یک یا دو جلسه داشته که امیدواریم، از این به بعد بتوانیم چندین جلسه را در سال برگزار کنیم.

به این دلیل که موضوعات بسیار زیادی است که در این شورا باید با توجه به ماموریتی که دارد، مطرح شود و مورد تصویب قرار بگیرد.

او در مورد جزییات مصوبات جلسه اخیر تصریح کرد: ما با حضور ریاست جمهوری چهار مصوبه در جلسه شورای عتف داشتیم؛ یکی از مصوبات در رابطه با بحث نگهداشت نخبگان و مهاجرت معکوس آن هاست که مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پژوهشگری» شغل شد

«پژوهشگری» شغل شد