مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-14سياسي

آقای نماینده ؛ اگر به متن مذاکرات هم دسترسی دارید ، «خود کنترلی» را فراموش نکنید!


متاسفانه دیده می شود که برخی از فعالان سیاسی یا صاحب منصبان سیاسی هم بدون لحاظ کردن «اصل مصلحت» و رعایت «منافع ملی» کشور دست به اقداماتی می زنند که متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت برای اینگونه اقدامات نمی توان هیچ منفعت عقلایی و عمومی متصور بود.

- تابناک : درحالی که مذاکرات رفع تحریم های ظالمانه علیه کشور و احیای برجام به مراحل نهایی خود نزدیک می شود شاهد این هستیم که برخی از رسانه های خارجی با انتشار مطالبی به دنبال این هستند که بر اعلام نظر نهایی طرف ایرانی تاثیر گذاشته و حداکثر توان خود را در این زمینه به کار گرفته اند.

اما در کنار این تحولات ؛ متاسفانه دیده می شود که برخی از فعالان سیاسی یا صاحب منصبان سیاسی هم بدون لحاظ کردن اصل مصلحت و رعایت منافع ملی کشور دست به اقداماتی می زنند که متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت برای اینگونه اقدامات نمی توان هیچ منفعت عقلایی و عمومی متصور بود.

پس از اینکه هفته گذشته تیم مذاکره کننده به کشور بازگشت و بر اساس گفته مقامات اروپایی و طرف روسی متن نهایی جهت اعلام نظر در اختیار طرفین قرار گرفته است برخی از صاحب نظران سیاسی و کارشناسان و نمایندگان مجلس به اعلام نظر نسبت به اساس مذاکرات پرداختند و از بایدها و نبایدهایی که باید در متن نهایی لحاظ شود سخن گفته اند که البته این امر قابل درک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای نماینده ؛ اگر به متن مذاکرات هم دسترسی دارید ، «خود کنترلی» را فراموش نکنید!

آقای نماینده ؛ اگر به متن مذاکرات هم دسترسی دارید ، «خود کنترلی» را فراموش نکنید!