مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-14بين الملل

داستانی عجیب اما واقعی از زندگی مخفیانه سلمان رشدی


او حتی زمانی که نیاز به تعمیرات در منزلش داشت مجبور بود خود را از لوله کش یا برقکار مخفی کرده و به این منظور خود را در حمام حبس می کرد! - او حتی زمانی که نیاز به تعمیرات در منزلش داشت مجبور بود خود را از لوله کش یا برقکار مخفی کرده و به این منظور خود را در حمام حبس می کرد! سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پایگاه خبری پالو آلتو آنلاین حدود یک دهه پیش (2012) گزارشی از زندگی مخفیانه و همراه با ترس نگارنده کتاب موهن آیات شیطانی منتشر کرد؛ موضوعی که کمتر رسانه ای به آن پرداخته است.

چند روز پیش که سلمان رشدی مورد ضربات چاقو قرار گرفت، بهانه ای شد تا بخش هایی از این مقاله ترجمه و انتشار یابد که در ادامه می خوانیم؛ این گزارش درباره سرگذشت سلمان رشدی است؛ رمان نویس هندی بریتانیایی درمانده ای که برای نجات جان خود باید مخفیانه زندگی می کرد و همواره مجبور به نقل مکان از خانه ای به خانه دیگر بود.

او حتی زمانی که نیاز به تعمیرات در منزلش داشت مجبور بود خود را از لوله کش یا برقکار مخفی کرده و به این منظور خود را در حمام حبس می کرد! این داستان را رشدی با حدود 300 نفری که در یک کتابفروشی جمع شده بودند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستانی عجیب اما واقعی از زندگی مخفیانه سلمان رشدی

داستانی عجیب اما واقعی از زندگی مخفیانه سلمان رشدی