موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-14بين الملل

جلسه دادگاه اسیر فلسطینی فردا برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی با توجه به وعده هایی که در مورد آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی داده شده، - مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جلسه دادگاه خلیل عواوده اسیر فلسطینی فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی با توجه به وعده هایی که در مورد آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی داده شده، قرار است جلسه ای را برای رسیدگی به پرونده او برگزار کند.

این در حالی است که باشگاه اسیر فلسطین به شدت نسبت به وخامت حال این اسیر فلسطینی پس از 154 روز اعتصاب غذای نامحدود در اعتراض به بازداشت غیر قانونی اش هشدار داده است.

این در حالی است که کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین در مورد شرایط جسمانی خلیل عواوده به علت اعتصاب غذای طولانی مدت هشدار داده است.

کمیته امور اسیران فلسطینی عنوان کرد: وی بیش از نصف وزن خود را از دست داده و دچار تاری دید شده است.

پیش از این خلیل عواوده پس از دیدار با همسرش در بیمارستان تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

بر همین اساس، داود شهاب مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی هشدار داده است که شهادت عواوده، اشغالگران را در مسیر رویارویی جدید با مقاومت فلسطین قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه دادگاه اسیر فلسطینی فردا برگزار می شود

جلسه دادگاه اسیر فلسطینی فردا برگزار می شود