مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-14پزشكي

پرداخت 70 درصد تعرفه های خصوصی و دولتی ناباروری از سوی بیمه سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیمان قجربیگی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس قزوین با بیان اینکه بیش از 5 میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند، اظهار کرد: از این تعداد، 34 هزار نفر در استان قزوین زیر پوشش قرار گرفته اند که تخمین زده می شد تعداد افراد فاقد بیمه بیشتر از این تعداد است که با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و اعلام رابطان سلامت، در درب منازل محلات کم برخوردار حضور یافتیم و حدود 9700 نفر به تعداد افراد زیر پوشش بیمه سلامت افزوده شد.

وی با اشاره به پوشش دادن درمان ناباروری از سوی بیمه سلامت افزود: با توجه به اینکه احتمال درمان ناباروری در طول سال به کرات وجود دارد و هزینه درمان چند میلیونی است مرکز ناباروری در بیمارستان ولایت راه اندازی شد و در سال بیمه سلامت سه بار یا بیشتر تا بانوان 49 ساله را زیر پوشش قرار می دهد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر از سوی بیمه سلامت تعرفه های ناباروری بخش های خصوصی و دولتی تا 70 درصد پرداخت می شود که شامل انتقال جنین، کارهای درمانی، رحم اجاره ای و .

می شود.

قجربیگی به اختصاص 5 هزار میلیارد تومان بودجه پادار برای بیماران صعب العلاج در کشور اضافه کرد: مازاد بر حدود 30 بیماری اعم از سرطان، ام اس، تالاسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 70 درصد تعرفه های خصوصی و دولتی ناباروری از سوی بیمه سلامت

پرداخت 70 درصد تعرفه های خصوصی و دولتی ناباروری از سوی بیمه سلامت