مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-14اجتماعي

بهشت زمین خواران در کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟/ روستایی برای مدیران خوش نشین!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ زمین خواری در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک روال طبیعی تبدیل شده و اکنون به جنگل خواری، کوه خواری، دریاچه خواری، پل خواری و جاده خواری رسیده است.

در نشست کمیسیون مبارزه با زمین خواری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حرف های جالبی رد و بدل شد از جمله اینکه دیگر زمینی در شهر یاسوج برای کارهای ضروری باقی نمانده است و یا اینکه برای ادامه پل چهارم بشار در منطقه سروک همه جا تصرف شده و چگونه می توان جاده را از آنجا عبور داد! زمین هایی که کاربری کشاورزی دارند یکی پس از دیگری توسط مالکین و به طور خودسرانه کاربری زارعی آنها تغییر می کند.

در این نشست کیامرث حاجی زاده معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعداد280 پرونده در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: که اگر این حکم ها را اجرا کنند زمین خواری تا حدود زیادی کنترل خواهد شد.

وی اعتقاد داشت که چرا باید 40 طرح گردشگری که تاکنون ماده 46 خورده اند رفع تصرف نشده اند در حالی که زمین خواری در کهگیلویه و بویراحمد به جنگل خواری، کوه خواری، کوهپایه خواری و جاده خواری تبدیل شده و فقط دریا خواری وجود ندارد چرا که در این استان به دریا دسترسی نداریم!! معاون استاندار ادامه داد: فرمانداران بگویند چقدر از این زمین ها را آزاد کرده اند، جهاد کشاورزی چه کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت زمین خواران در کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟/ روستایی برای مدیران خوش نشین!

بهشت زمین خواران در کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟/ روستایی برای مدیران خوش نشین!