مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-14سياسي

10 نکته درباره متفاوت ترین آیین روز خبرنگار/ دو پاره مثل جامعه


نخستین مراسم روز خبرنگار در دولت ابراهیم رییسی با تمام آیین هایی که به این مناسبت، در سال های گذشته دیده و در آنها حاضر بودم تفاوت داشت؛ نه طبعا هیچ شباهتی داشت به مراسمی که در دولت اصلاحات (خاتمی) برگزار می شد و نه آنچه در دولت مهرورزی (احمدی نژاد) .

- نخستین مراسم روز خبرنگار در دولت ابراهیم رییسی با تمام آیین هایی که به این مناسبت، در سال های گذشته دیده و در آنها حاضر بودم تفاوت داشت؛ نه طبعا هیچ شباهتی داشت به مراسمی که در دولت اصلاحات (خاتمی) برگزار می شد و نه آنچه در دولت مهرورزی (احمدی نژاد) می دیدیم و نه در دولت اعتدال ( روحانی).

نه چنان اصلاح طلبانه که برخی از سخنرانان وبرگزیدگان جشنواره مطبوعات را مثل سال 1379 از تالار وحدت به زندان ببرند!، نه چنان اصول گرایانه که رسانه های مستقل احساس غربت کنند و نه چنان که در اواخر دولت روحانی دیدیم منفعلانه تا اصلاح طلبان هم چوب را بخورند هم پیاز را.

    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- نخستین مراسم روز خبرنگار در دولت ابراهیم رییسی با تمام آیین هایی که به این مناسبت، در سال های گذشته دیده و در آنها حاضر بودم تفاوت داشت؛ نه طبعا هیچ شباهتی داشت به مراسمی که در دولت اصلاحات (خاتمی) برگزار می شد در روزگار مرجعیت رسانه ها و نه آنچه در دولت مهرورزی (احمدی نژاد) می دیدیم و نه در دولت اعتدال ( روحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته درباره متفاوت ترین آیین روز خبرنگار/ دو پاره مثل جامعه

10 نکته درباره متفاوت ترین آیین روز خبرنگار/ دو پاره مثل جامعه