مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-14حوادث

خودروی حامل روغن موتور قاچاق در زنجان توقیف شد


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف محموله روغن موتور قاچاق و همچنین قطعات قاچاق خودرو توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین گشت در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را با هماهنگی قضایی متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس بازرسی از خودروی مذکور 10 هزار لیتر روغن موتور قاچاق فاقد مجوز را کشف کردند.

 وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی روغن های کشف شده را 8 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

  کشف قطعات قاچاق خودرو در زنجان  سردار طراقیه همچنین از کشف 548 قطعه کیت تسمه تایم خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد .

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 وی افزود: پس از توقف خودرو و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو، 548 قطعه کیت تسمه تایم خودرو ال 90 خارجی قاچاق، کشف و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی حامل روغن موتور قاچاق در زنجان توقیف شد

خودروی حامل روغن موتور قاچاق در زنجان توقیف شد