مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-14پزشكي

فراخوان انجام عمل جراحی رایگان برای بیماران نیازمند در لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اردوی جهادی عمل جراحی برای بیماری های سخت و پیچیده و بیماران نیازمند با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در استان لرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام دلفان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران بنا دارد اردوی جهادی برای اعمال جراحی (بیماران بی بضاعت و نیازمند جراحی پیچیده که امکان انجام انها در استان فراهم نیست) برگزار کند، افزود: به شبکه های بهداشت و بیمارستان ها ابلاغ شده که بیماری یابی لازم برای این اردو را انجام دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیماران گرامی می توانند مدارک خود را به دفاتر ریاست بیمارستان ها، شبکه ها، مراکز جامع سلامت و در ستاد دانشگاه به معاونت درمان تا 26 مردادماه ارائه دهند.

  وی ادامه داد: پس از بیماری یابی، پرونده فرد بیمار توسط پزشک آماده می شود و جهت اقدامات بعدی به تهران ارسال می گردد و در تهران پروند ه ها بررسی و اسامی آنها برای جراحی اعلام و تجهیزات مرتبط با انها نیز آورده می شود.

  دلفان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون اردوهای جهادی متعددی در مناطق محروم و عشایری لرستان برگزار شده و خدمات چشم گیری به صورت رایگان به مردم استان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان انجام عمل جراحی رایگان برای بیماران نیازمند در لرستان

فراخوان انجام عمل جراحی رایگان برای بیماران نیازمند در لرستان