مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-14دانش

عرضه تجاری نقاط کوانتومی با قابلیت عملکرد در طیف مادون قرمز موج کوتاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوانتوم ساینس (Quantum Science)، یکی از شرکت های پیشرو در حوزه نانومواد در بریتانیا، نقاط کوانتومی موسوم به INFIQ را ارائه کرده است، - کوانتوم ساینس (Quantum Science)، یکی از شرکت های پیشرو در حوزه نانومواد در بریتانیا، نقاط کوانتومی موسوم به INFIQ را ارائه کرده است، که فناوری نقاط کوانتومی بدون سرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوانتوم ساینس (Quantum Science)، یکی از شرکت های پیشرو در حوزه نانومواد در بریتانیا، نقاط کوانتومی موسوم به INFIQ را ارائه کرده است، که فناوری نقاط کوانتومی بدون سرب است.

کوانتوم ساینس برای دسترسی همگانی به نانومواد، ارائه ترکیبات موثر و همه کاره بودن فناوری مواد پیشرفته، INFIQ® LF-QD ها را برای طیف مادون قرمز طول موج کوتاه (SWIR) تنظیم کرده است، منطقه طیفی که برای کاربرد هایی مانند مخابرات، تشخیص نور، نظارت و ایمنی ایده آل است.

چنین طول موج های وسیعی نشان دهنده وضعیت برتر این نقاط کوانتومی در این زمینه است و جایگاه کوانتوم ساینس را به عنوان رهبر این فناوری تثبیت می کند.

دستگاه های مادون قرمز موج کوتاه مجهز به INFIQ® LF-QD که پتانسیل توسعه علوم کوانتومی را دارند، بازده کوانتومی خارجی (EQE) بیش از 20 درصد را در شرایط بایاس کم نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تجاری نقاط کوانتومی با قابلیت عملکرد در طیف مادون قرمز موج کوتاه

عرضه تجاری نقاط کوانتومی با قابلیت عملکرد در طیف مادون قرمز موج کوتاه