مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-14اقتصادي

اسلام پناه: توقف تولید 5 خودرو از ماه ها قبل به خودروسازان اعلام شده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه امروز در یک نشست خبری صمیمانه با خبرنگاران در مورد اقدامات سازمان ملی استاندارد برای مبارزه با کم فروشی برخی واحد های تولید کننده مواد غذایی بیان داشت: - رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه توقف تولید 5 خودرو از ماه ها قبل به خودروسازان اعلام شده بود، گفت: خودروسازان برای تعهد به مشتریان باید از سازمان اجازه می گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه امروز در یک نشست خبری صمیمانه با خبرنگاران در مورد اقدامات سازمان ملی استاندارد برای مبارزه با کم فروشی برخی واحد های تولید کننده مواد غذایی بیان داشت: در گام اول اجرای طرح مبارزه با کم فروشی 365 گونه صنعت شناسایی شد که در میان این تعداد به طور متوسط 41.

3 درصد کم فروشی داشتند.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه گام دوم طرح مبارزه با کم فروشی نیز در حال انجام است، افزود: در نتیجه به واحد ها و مراکزی مبتلا به موضوع کم فروشی که حتی برخی از آن ها جزء برند های معروف و شناخته شده بودند اطلاع داده و مراجعه شد و در بررسی های بعد شاهد بودیم که موضوع حل شده است.

وی با بیان اینکه 5 نوع خودرو تیبا، تیبا 2، سمند، ساینا و 405 دیگر تولید نمی شود، افزود: وزیر صمت در سازمان استاندارد حضور داشتند و این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام پناه: توقف تولید 5 خودرو از ماه ها قبل به خودروسازان اعلام شده بود

اسلام پناه: توقف تولید 5 خودرو از ماه ها قبل به خودروسازان اعلام شده بود