مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-14دانش

ماراتن انتخاب رشته و درآمدزایی سودجویان با فروش پکیج های کنکوری


ماراتن انتخاب رشته آزمون سراسری برای داوطلبان مجاز کنکور به مرحله ای رسیده که برخی سواستفاده گران از استرس داوطلبان برای درآمدزایی استفاده می کنند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ واژه کنکور برای جوانان ایرانی یک واژه استرس زا است، واژه ای که حتی با گذشت سال ها از سن کنکور باز هم با شنیدن آن دچار تنش و استرس می شویم، اما این روزها کنکوری های سال 1401 که مجاز به انتخاب رشته شدند نیز روزهای پراسترسی را می گذرانند چرا که در حال انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خودشان هستند و نمی دانند با رتبه ای که در آزمون کسب کردند آیا می توانند در انتخاب دلخواه خود قبول شوند یا خیر.

در این میان موسساتی هستند که شعارشان انتخاب رشته تضمینی است، یعنی در قبال دریافت هزینه ای برای داوطلبان انتخاب رشته می کنند و تضمین می دهند که فرد در انتخاب دلخواهش قبول شود.

این هزینه از یک یا دو میلیون شروع می شود و تا بیش از 15 میلیون تومان هم ادامه دارد به این صورت که کارگاه های انتخاب رشته به صورت آنلاین برگزار می شود و انتخاب رشته مجازی مستقیم با خود شخص مشاور صورت می گیرد.

درباره نتیجه اینگونه انتخاب رشته ها و اعتماد به اینگونه موسسات با افرادی که این کار را انجام داده اند گفت وگویی داشته ایم تا بدانیم آیا تضمینی برای انتخاب رشته قبولی وجود دارد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن انتخاب رشته و درآمدزایی سودجویان با فروش پکیج های کنکوری

ماراتن انتخاب رشته و درآمدزایی سودجویان با فروش پکیج های کنکوری