مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-14سياسي

50 درصد زندانیان کشور «مجرمان مواد مخدر» هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور گفت: 50 درصد زندانیان کشور را مجرمان مرتبط با مواد مخدر تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمود ضیایی فرد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان قزوین اظهار کرد: خداوند دوست دارد  کسانی که استمداد می طلبند مورد حمایت و یاری قرار گیرند و از آنجا که انسان همواره بدنبال جلب رضایت خداوند است باید دانست برآورده کردن نیاز مردم به رضایت الهی منجر می شود.

وی افزود: معمولا بیشتر افرادی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند مشکلات زیادی دارند و گرفتارند و کسانی که در زندان هستند استیصال بیشتری دارند و کمک به آنها یک وظیفه اخلاقی و دینی است.

ضیایی فرد یادآور شد: مهمترین سیاست قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری است که این رویکرد در سیاست کلی دستگاه قضا و سند تحول آمده و تاکید رهبری نیز هست که باید به آن توجه کنیم.

وی اضافه کرد: در اجرای این سیاست افراط و تفریط نباید صورت گیرد تا به اصل برنامه صدمه بزند لذا طرح ساماندهی جمعیت کیفری زندانها مطرح شده و در حال اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور یادآور شد: آثار اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری متعدد است و در صورت اجرای هدفمند آن شاهد ایجاد فضای بیشتری برای امور فرهنگی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد زندانیان کشور «مجرمان مواد مخدر» هستند

50 درصد زندانیان کشور «مجرمان مواد مخدر» هستند