مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-14سياسي

تربیت 5 هزار تیم واکنش سریع/ آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند،رییس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر،گفت: امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در روزهای اخیر در خدمت رسانی به سیل زدگان و عزاداران حسینی سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان به یاری مردم شتافتند.

وی افزود: این گونه نیست که به این میزان خدمت رسانی رضایت داشته باشیم و با سنجش و تحقیق در خصوص نقاط ضعف، به سمت ارتقای ارائه خدمات به شهروندان گام برخواهیم داشت.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین به حالت آماده باش درآمده است،گفت: جمعیت هلال احمر در تمام طول مسیر پیاده روی اربعین حاضر خواهد بود و در مرزهای شرقی برای زائران ورودی به کشور و در مرزهای غربی برای زائران عازم عتبات حاضر خواهیم بود تا ترددها و سلامت زائران کنترل شود و مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

کولیوند با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: در آستانه سالروز بازگشت اسرای دفاع مقدس به کشور هستیم که هلال احمر در این عرصه نیز خوش درخشید و توانست در عرصه بازپیوند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 5 هزار تیم واکنش سریع/ آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین

تربیت 5 هزار تیم واکنش سریع/ آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین