مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-14سياسي

آزادسازی 65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس آباد


رییس کل دادگستری مازندران از اعاده به وضع سابق 55 قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از 65 هزارمترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران از اعاده به وضع سابق 55 قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از 65 هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی زارعی و باغی، با حضور نماینده جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط نسبت به اعاده به وضع سابق 55 قطعه زمین به میزان 65 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی شامل چندین ساختمان نیمه کاره و دیوارکشی در روستای یالبندان شهرستان عباس آباد اقدام شد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران از اجرای برنامه های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی، تغییر کاربری های غیرمجاز، نظارت بر صدور مجوزات تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی بویژه در مناطق کشاورزی و روستایی استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از استان های حاصل خیز بوده و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است شورای حفظ حقوق بیت المال استان در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس آباد

آزادسازی 65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس آباد